تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 11:05
کد خبر : 1105

کارگران رسمی نیشکر هفت تپه خواستار بازنگری در طبقه‌بندی مشاغل هستند

کارگران رسمی نیشکر هفت تپه خواستار بازنگری در طبقه‌بندی مشاغل هستند
تعدادی از کارگران رسمی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با اشاره به اینکه اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این واحد نیاز به بازنگری دارد، خواستار اجرای این طرح برای افزایش میزان حقوق خود شدند.

به گزارش کارگر ۲۴ به نقل از ایلنا، تعدادی از کارگران رسمی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با اشاره به اینکه طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت از سال‌ها پیش اجرا شده است، افزودند: مطالبه اصلی کارگران این واحد تولیدی، بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل است چراکه از سال‌ها پیش تاکنون طبقه‌بندی مشاغل کارگران در این واحد تولیدی تغییری نکرده است.

این کارگران در ادامه گفتند: در پیگیری مطالبات صنفی خود برای بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل، روز گذشته (پنج تیر ماه) مقابل دفتر مدیریت حاضر شدیم.

طبق اظهارات کارگران؛ همه ما در طول سالهای گذشته برای افزایش حقوق تلاش کردیم، اما در حال حاضر طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران دیگر کارایی ندارد.

این کارگران در پایان با درخواست از مدیرعامل شرکت کشت وصنعت هفت تپه گفتند: درآمد کارگران به اندازه‌ای نیست که معاش‌شان تامین شود به همین دلیل درخواست بازنگری در اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل را داریم تا همه بتوانند از مزایای اجرای این قانون استفاده کنند.

کانال تلگرام کارگر 24
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دستمزد

حوادث