تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1403 - 19:14
کد خبر : 6799

شرایط دریافت وام ۴۰۰ میلیونی بانک رسالت با سود ۲ درصدی چیست؟

شرایط دریافت وام ۴۰۰ میلیونی بانک رسالت با سود ۲ درصدی چیست؟
متقاضی می‌تواند پس از ایجاد میانگین حساب سه ماهه تا 100 درصد از میزان سپرده خود این تسهیلات را با مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه دریافت کنند. شایان ذکر است که به ازای هر ماه خواب سپرده دو ماه به مدت بازپرداخت اقساط اضافه خواهد شد.

وام ۴۰۰ میلیونی بانک رسالت با سود ۲ درصدی ویژه سپرده‌گذارانی است که در این بانک میانگین حساب مناسب ایجاد کرده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز، تسهیلات قرض الحسنه به دلیل نداشتن سود یا کارمزد‌هایی با درصد پایین از متقاضیان زیادی برخوردار است.

حال بانک رسالت نیز طی یک طرح قرض الحسنه به مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و دارندگان معدل و میانگین حساب بالا، وام ۴۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود دو درصدی اعطا می‌کند. جزئیات بیشتر این تسهیلات در ادامه بررسی شده است.

اولین شرط لازم برای پرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی این است که متقاضی دارای حساب قرض الحسنه در بانک رسالت باشد. بانک رسالت همچنین به غیر از دو درصد کارمزد، سود دیگری برای این وام قرض الحسنه تعیین نکرده است.

از دیگر شروط تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت ایجاد میانگین حساب حداقل سه تا ۶ ماهه است؛ البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود که از ویژگی‌های این طرح به شمار می‌رود.

متقاضی می‌تواند پس از ایجاد میانگین حساب سه ماهه تا ۱۰۰ درصد از میزان سپرده خود این تسهیلات را با مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه دریافت کنند. شایان ذکر است که به ازای هر ماه خواب سپرده دو ماه به مدت بازپرداخت اقساط اضافه خواهد شد.

مبلغ اقساط وام ۴۰۰ میلیون تومانی بانک رسالت

مدت بازپرداخت این طرح که نسبت به میانگین حساب متغیر است، با میانگین ۲۰ درصدی حساب حداکثر ۶۰ ماه و با احتساب معدل حساب ۱۰۰ درصدی، ۱۲ ماه خواهد بود. ارزش هر قسط این وام قرض الحسنه نیز با احتساب کارمزد دو درصدی هفت میلیون و ۲۷۲ هزارتومان خواهد بود.

پارس نماد داده ها
قابل توجه است که بانک رسالت تنها درصورتی این تسهیلات را به متقاضی پرداخت خواهد کرد که او دارای سابقه چک برگشتی یا بدهی به بانک نباشد.

کانال تلگرام کارگر 24

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دستمزد

حوادث