تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1403 - 17:50
کد خبر : 6056

تلاش برای دسترسی به پیکر چهارمین کارگر محبوس

تلاش برای دسترسی به پیکر چهارمین کارگر محبوس
یک منبع کارگری گفت: با بیرون کشیدن اجساد سه نفر از کارگران محبوس در معدن شن و ماسه شازند، هنوز دسترسی به نفر چهارم بعد از گذشت ۵۰ روز امکان‌پذیر نیست.

پنجاهمین روز عملیات امداد و نجات در معدن شازند در حالی از راه رسید که هنوز دسترسی به پیکر چهارمین کارگر محبوس امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایلنا، یک منبع کارگری گفت: با بیرون کشیدن اجساد سه نفر از کارگران محبوس در معدن شن و ماسه شازند، هنوز دسترسی به نفر چهارم بعد از گذشت ۵۰ روز امکان‌پذیر نیست.

این کارگر از ادامه عملیات امداد و نجات خبر داد و گفت: احتمال ادامه عملیات تا روزهای آینده در حالی وجود دارد که قرار گرفتن سنگهای عظیم الجثه چندصد هزار تنی کار امدادگران را دشوار کرده است. برای کنار زدن و جابجایی این سنگ‌های غول پیکر تجهیزات و ماشین آلات جدیدی درخواست شده که از قرار معلوم به محل حادثه اعزام شده است.

او با بیان اینکه امیدواریم با ادامه روند آواربرداری معدن شن و ماسه شازند به تنها جسد باقی مانده برسیم، در پایان گفت: طولانی شدن عملیات امداد و نجات در معدن شن و ماسه شازند موجب شده که نگرانی‌ها در این خصوص و احتمال عدم پیدا شدن پیکر چهارم افزایش یابد.

روز یکشنبه ۲۷ خردادماه، دیواره کوه در معدن شن وماسه شازند فروریخت و ۴معدنچی را در زیر خروارها خاک وسنگ به دام انداخت.

کانال تلگرام کارگر 24

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دستمزد

حوادث