تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1403 - 14:43
کد خبر : 6784

اعتراض کارگران پارس جنوبی به هفته چهارم رسید/کارگران ۵ خواسته خود را اعلام کردند

اعتراض کارگران پارس جنوبی به هفته چهارم رسید/کارگران ۵ خواسته خود را اعلام کردند
در این اعتراض کارگرانی از پالایشگاه‌های سوم، پنجم، ششم، هفتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم مجتمع کار پارس جنوبی تجمع و اعتصاب کردند.

سه‌شنبه ششم شهریورماه صدها نفر از کارگران پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی در اعتراض به اجرا نشدن وعده‌های مقامات دولتی و کارفرمایی، برای چهارمین هفته متوالی دست از کار کشیدند و در محوطه پالایشگاه‌ها تجمع کردند.

به گزارش عصر خبر، در این اعتراض کارگرانی از پالایشگاه‌های سوم، پنجم، ششم، هفتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم مجتمع کار پارس جنوبی تجمع و اعتصاب کردند.

در اطلاعیه‌ای که ۳۱ تیرماه همزمان با شروع دور اول اعتصاب منتشر شد، کانون کارگران صنعت گاز پارس جنوبی خواسته‌های کارگران برای ادامه‌دار نشدن این اعتراض‌ها را در پنج موضوع دسته بندی کرده‌ است:بازگشت به کار حجت رضایی نماینده اخراجی کارگران پالایشگاه ششم، اجرای توافقات قبلی در زمینه مرخصی استحقاقی و پرداخت حق کمپ، اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل برای همه کارگران پیمانکاری، تغییر شرایط تردد و دستمزد رانندگان استیجاری و اجرای طرح طبقه‌بندی برای رانندگان غیرمالک، اجرای بدون تبعیض تردد ۱۴ روز کار ۱۴ روز استراحت برای کارگران اداری و پشتیبانی.

 

کانال تلگرام کارگر 24
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دستمزد

حوادث